Om het origineel te houden.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van JeanneVermeulen - WaarBenJij.nu Om het origineel te houden.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van JeanneVermeulen - WaarBenJij.nu

Om het origineel te houden..

Door: Jeanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2015 | Spanje, Valencia

Hallo luitjes,

Om gezellig mee te doen met de 'ik schrijf een reisdagboek want ik ben op stage trend', hier mijn versie haha.

Ik ben hier nu al bijna een maandje in Valencia en ik moet zeggen het voelt nog steeds als een weekje vakantie, naja met 45 uur per week werken dan, dat is niet echt de ideale vakantie activiteit die ik in gedachte had maarja.

Uhmmm om te beginnen ,mijn appartement, ik woon op dit moment met 2 Italianen (een stelletje) en 1 Pools meisje. Helaas kunnen de Italianen amper tot geen Engels dus praten ze maar Italiaans tegen me, er van uitgaande dat ik dat vlekkeloos versta, nou niet dus. Met het Poolse meisje kan ik wel Engels praten dus zo regelen we de huisdingetjes een beetje. Ik heb het geluk dat ik de badkamer voor mezelf heb want mevrouw Italia vond de douche niet fijn dus die is gevlucht naar een andere badkamer. Het avondeten is hier best wennen, vooral de tijd dan, iedereen eet ongeveer om een uurtje of 10, terwijl ik de eerste dag al om 5 uur aan mn spaghetti zat haha.

M'n stage is inmiddels ook al 3 weken bezig, de voertaal van het bedrijf is Engels maar ik hoor ook heel de hele dag gesprekken in het Spaans en Frans om me heen. M'n stagebegeleider is een Nederlander, al kwam ik daar pas de tweede dag achter omdat hij niet of nauwelijks Nederlands praat en dat dus ook van ons verwacht...Verder moet ik nu nog veel datawerk doen maar zal het over een paar weekjes veranderen in telefoontjes plegen enzovooooort

De stad Valencia is verder echt super, het heeft een leuke winkelstraat, gezellige terrasjes, 2 hele grote parken, bekende musea, leuke discotheken ,lekker eten en warm weer!

Natuurlijk ging niet alles in keer goed bij mij dus ik zal jullie ook nog even blij maken met het delen van mijn blunders. Zo heb ik mezelf al een keer opgesloten op mijn eigen balkon en kwam ik daardoor te laat op m'n 2de stagedag, gelukkig was het niet de eerste. Verder heb ik hier een fietskaart gekocht alleen had ik niet door dat ik die fiets niet goed opslot zette dus weg 30 euro.. Sorry pap dit had ik misschien eerst even zelf tegen je moeten vertellen haha. Ohja, ik ben ook een keer in de bus gestapt naar het strand el Saler, wat bleek nou ik moest op een ander strand zijn, 50 minuten wachten op de volgende bus dan maar....

Maar jullie hoeven je geen zorgen te maken hoor, ik overleef t hier wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2015

Om het origineel te houden..

15 September 2015

Om het origineel te houden..

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1170

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: